Obrana je opravdu zajimava vec. Mame tu tri jednotky(pisi o galech) Phalanxe, Druida a Haeduana. Phalanx je velmi dobra
základní jednotka, ktera moc nestoji a pri dostatecne velkem levelu kasaren se i rychle produkuju, takze je mate za chvilku
pripraveny. Je sice pravda ze je jich potreba hodne, ale pri tom co stoji a jak rychle se produkuji to neni zadny problem.
Druid to je velmi dobra obrana jednotka proti PECHOTE nikoli proti jizde. S jeho obranou proti pechote 115 je velmi velmi dobry,
pechota nema v zadnem pripade sanci. Proti jizde je to ovsem horsi s obranou 55 je to jenom o 15 vic nez u phalanxe coz neni moc.
Druid uz stoji vic a taky se dele produkuje a hlavne spotrebuje 2 obili za hodinu. Haeduan je nejlepsi obrana jednotka proti JIZDe
nikoli proti pechote. Jeho obrana 165 proti jizde si poradi skoro s kazdou jizdni jednotkou vyjimka je rimsky Equites Caesaris s utokem
180. Haeduan je takova titanova zed o kterou se vse rozmazne. Takze nejlepsi obrana je kombinace techno 3 jednotek. Jak jeste zlepsit
obranu?? Jsou tu dve moznosti:
1) Mame tu zbrojnici kde se s kazdym levele zvysi obrana o 1,3% (myslim) coz u levelu 10 je 13% a to uz je
dost. Sice vse stoji mnoho surovin, ale vse se zase vyplati.
2) Je tu palisada(GALOVE) kazdy level je plus nejaky procenta k obrane u levelu
20 je to bonus 63% k obrane coz je velmi velmi dobre, takze vylepsovat palisadu se opravdu ale opravdu vylepsi. Pak je tu jedna zvlastni moznost
obrany a tou je hrdnina, pokud ho budete vylepsovat spise k obrane a hlavne def-bonus tak je to velmi silna jednotka na obranu. Tak si o tomto
udelejte obrazek.